Динамічна піраміда
При грі в "Динамічна піраміда" слід керуватися "Загальними правилами піраміди", а також нижченаведеними правилами.
1. Мета гри
Першим (раніше суперника) набрати вісім очок.
2. Використовувані кулі
Стандартний набір з шістнадцяти пірамідних більярдних куль: п'ятнадцять білих (кольори слонової кістки), що використовуються як прицільні, і одна кольорова (переважно жовта) куля без номера, яка використовується як биток.
3. Початкове розміщення куль
див. п.8.1 та п.8.2 "Загальних правил піраміди".
4. Початковий удар (розбиття піраміди)
Початковий удар здійснюється з руки з дому відповідно до п.11 та п. 12 "Загальних правил піраміди".
5. Правила ведення гри
5.1. Забивати в лузу можна як будь-яку прицільну кулю, так і биток від будь-якої прицільної кулі.
5.2. Замість забитого битка граючий знімає зі столу одну з прицільних куль на свій вибір, кладе його на свою полицю і отримує право на преміальний удар битком з руки з будь-якого місця столу. При цьому забивати в лузу можна лише прицільну кулю. Біток, що впав у лузу, не зараховується. При цьому штраф не накладається. Суперник продовжує гру ударом із руки з будь-якого місця столу.
5.3. Оголошувати замовлення не потрібно. При правильному ударі зараховуються всі кулі, що впали в лузи.
5.4. Будь-який удар (за винятком початкового) має завершитися у повній відповідності до п. 20 "Загальних правил піраміди". В іншому випадку - штраф.
6. Ведення рахунку
За кожну правильно забиту в лузу кулю гравцеві присуджується одне очко. У разі порушення правил до поточного рахунку суперника порушника додається одне очко.
7. Штрафи за порушення
У разі порушення правил суперник порушника має право:
(1) зняти зі столу будь-яку кулю (за своїм вибором), покласти її на свою полицю і продовжити гру з позиції, що склалася; або
(2) продовжити гру штрафним ударом битком з будь-якого місця столу. При цьому забивати в лузу можна лише прицільну кулю.
8. Виставлення куль
Всі неправильно забиті та вискочені прицільні кулі виставляються відповідно до п.25 "Загальних правил піраміди".